Voihan kiukku!

Hei kaikki.

Meijän 8kk kiukuttelee aivan hirveästi kun eteen päin ei mennä kunnolla. Ja sit kun pääsee jonnekin niin sit kielletään "ei saa leikkiä isin vahvistimella". Ei ole helppo elämä :D

Sunnuntaina olitiin mumman ja ukin luona syömässä, eli miehen vanhempien. Anoppi oli jo aikaisemmin viikolla maininnut että hänellä on minulle yllätys, ei kumpikaan osattu arvata mitä. Kun oltiin päästy heille ja hetki oltu hän antoi miehelleni raaputuskalenterin lahjaksi, aloin miettimään että mitäköhän mahdan itse saada. Käski sulke silmät ja ojentaa kädet. Sitten hän laittoi sen mun käsiin ja aloin melkein itkeä. Hän antoi minulle lumenen meikkikalenterin. Olin aikaisemmin siitä hänelle maininnut. Nyt meillä kaikilla on joulukalenterit.

Pojalla on silmätulehdus mennyt ohi, onneksi. Maanataina sitten mulla nousi lämpö ja olo oli kurja. Toivottavasti en sen kipeämmäksi tule, koska ens tiistaina pitäisi matkalle mennä.

Tänään sain joulukortit tilattua, tilasin ne ifolorilta. Toivottavasti tulevat ajoissa. Olen alkanut myös tekemään joulusiivousta. Vitsi on taas tavaraa kertynyt. Joten varasin eilen myös kirppispaikan. Jos pääsisi tavarasta taas eroon.

Odottelen jo lauantaita. Pääsen pitkästä aikaa kampaajalle. Saa taas vähän omaa aikaa.

Mukavaa loppuviikko
S-K

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Se päivä vuodesta

4 päivää jouluun

Loman alkaminen